Wednesday, April 29, 2009

Petang Ni Fouth Paper...........

NAma : Mohd Faisal Mohd Ezani.....
Umur: 23 tahun 2 bulan 16 Hari....
Status: Bujang..........
Kod Fakulti: AC 220..
Kod Paper: MAF 490...
Lecturer: ?????????

ptg ni aku nak kena mengadap satu paper yg agak killer jgk arr...
adik ckit daripada Far 600.... sekarang pkl 8.30 pg, tapi study xabis lagi...
bleh plak nak maen tenet kat umah...haha..
nampak nyer aku kena kuar kat umah......bak kate member aku,xleh study kat umah nii...
haha....

Adakah aku akan berjaya mengharungi cabaran pada petang ni...Sama2 laa kte tnggu jawapan nyer lepas Diari mlm nii..haha
Agak2 adakah hari gaji aku akan masuk??Dah kering gilo nii...Hutang pon dah keliling kaki..aduyai..Pening2....Nak isi myk keta pon dok pikir mane nak pinjam....Sedih2...
Harap2 ptg ni merubah keadaan aku...PLease[kepada berkenaan]..masuk kan lah gaji aku..haha
dok tehe lagu ni.....


:males::males::ngiler::antok::antok::males:

1 comment: