Sunday, April 26, 2009

Petang ni second paper........

salam...

petang ni adalah aku ada paper....
paper ape yg tu kite xtau..haha..
paper ni gazie kato sene sbb dia nok score A..
tapi bg aku payoh jgk sbb lecturer aku byk xmsk klas campur dgn aku xmasuk klas...
jadi byk laa kelas xgi..haha

tapi aku akan tetap berusaha....
berusaha mcm mane??
yg tu hahaha.....xleh bgth nnt kantoi arr aku...";})();ButtonMouseDown(this);'>haha...";})();ButtonMouseDown(this);'>:ayuk:

kepada daud yg gi study[kate nyerr] pagi ni...study elok2...
kepada gazi yg tgk one piece[sedar laa] ptg ni kite ade paper...
kepada poed yg[bru blk brene] mkn tu bg ckit...haha
kepada alim yg[ kuar study] jgn lupa bare aku nok...
kepada palol yg[kuar ke mane2] jgn lupa ****** kat aku...haha
dan laen2.....

hahaha.....

alamak dah pukol 11.10 pg...
aku nak study....
studyy.....studdyyyy..... tido....tidooo..haha

:antok::antok:

1 comment:

  1. hahaha... aku nengok one piece edition melayu nyer lar.. lawak giler suara diorg...
    hahaha... study lar pusar, ko ader paper ke 3 esok lak...

    ReplyDelete