Wednesday, April 15, 2009

rabu - exam semakin hampir....

huhh.....
exam semakin hampir...
tapi minat nak study semakin jaoh...
tapi nak x nak kena gak study.....
so dgn berat hati tgk org laen dok tido lagi aku kena gak meneruskan perjalanan...
haha..tapi rleks dlu kite maen tenet....haha...
hari agak2 dah bleh ulangkaji...
ehh..bukan ulangkaji, kite perakaunan mane ada kaji2, kite ulangbaca...
haha....dimane laa aku nak ulangbaca hari ni..ptar or ppas????
same2 kite tgk..

keaadaan budak umah aku skarang:

daud-pagi2 dah kluar[buat ape yg tu kite xtau]..hehe
poed-tido lagi[penat tgk bola]
palol-tido lagi[tension liverpool kalah]..haha
gazie-tido lagi....
alim-tido lagi[xleh trima hkikat chelsea bene]..haha
lan-balik umah
nuar-balik umah tok tuo...
aku@pusar-on da way nak gi study[mintok2 jale lurus ari ni xdok kona2]...amin...


PusarZ.......

1 comment:

  1. bagus la chelsea mng
    bagus la ko dah stat study
    bagus la liverpool kalah, mng league plak
    aku sokong chelsea champion eropah thn ni...

    ReplyDelete