Monday, May 11, 2009

Pagi Last Paper ....

Paper last aku adalah FAR 600.....
Aku pon xtahu aku dapat lepas ker x sbb soalan dia susah gilo babi...
walaupon dah ada spot[aku xbdget kluar tiba2 sebijik kluar].....
Aduyai malang nyer naseb aku ni xstudy spot betul2....
tapi aku tgk org laen semo bleh buat...
Aku jadi risau gilerr nak2 lagi lecturer far aku tu 'sgt penyanyang dan baik ati skali'
tanpa segan silu mmg nak bagi aku xlepas...

mintak2 laa aku lulus paper nii...
klu sangkut sakit oikss..
haha....

Gazi pon dah gi sambut dgn lea lepas far...
Tinggal laa aku dgn daud jerrr meneruskan sisa2 masa ptg selasa tuu kat umah...
haha...

Paper aku dah abis untuk sem nii [org ada lagi satu paper]
So masa bersuka ria....haha
it time to enjoys after 4 months study....
It time for u my girls....
haha..

No comments:

Post a Comment