Monday, May 11, 2009

Layak kahh Aku ???

Kenape???
Kenape benda ni jadi kat akuu??
Salah??
Adakah salah aku??
Aku pon xtau jawapan dia....
Mungkin juga ini salah aku....

Aku rasa aku dah spent byk masa utk dia...
dan aku dah spent masa cuti ni just utk dia....
tapi...[masalah ni plak datang]......
kenape ini berlaku di kala aku ingin bersama dgn dia...
kenape ini berlaku di kala aku sgt sayang dia...
Aku dah cuba untuk bagi masa dan waktu utk bersama dan berjumpa...
Walau pon kadang2 aku teramat penat dan letih...
Senyuman dia dapat memadam segala penat aku....
Senyuman dia dapat melegakan hati aku....
tapi mungkinkah masa itu xcukup lagi bagi dia....

Adakah aku xcukup caring or memahami masalah dia....
Aku dah laku kan segala yg aku mampu untuk dia tapi.......
Mungkin aku xdapat bersama dgn dia di saat dia sunyi...
Mungkin aku xdapat bersama dgn dia di saat dia sedih....
tapi bile aku ingin memahami masalah, dia xnak berkongsi dgn aku...
Adakah aku still xmemahami dia...

Aku ingin memenuhi segala kemahuan dia...
membuat kan dia ceria dan happy..
tapi aku hanya insan yg lemah..
kadang2 aku xmampu bg apa yg dia nak....
aku xmampu nak bagi sama mcm org laen bagi....
aku xmampu nak buat sama dgn org laen buat...
sbb aku bkn org tu...

Aku masih terfikir2 adakah aku layak untuk dicintai org...
Adakah aku layak untuk mencintai org...
Mungkinkah blum masa nyerr untuk aku mencintai dan dicintai....
Sbb aku ni blum cukup matang utk 'serious' dlm benda2 ni...
Aku hanyalah seorang pelajar dan blum berkerja....

Mungkinkah ini juga balasan bagi aku untuk dosa2 silam aku...
Aku pon xtau jawaapan nyerr...
Maybe i need time to think again about this....
It make me really want to go home....
To think again what and why it happen....
To settle what is playing in my mind...

and,

I'm sorry if i hurt u.........
I'm really sorry if i make u not happy...
I'M SORRY........
But i really love u....

1 comment:

  1. wuu..sodis wei aku bc entry ni..sabar oh pusa..semo ore ado prob..aku pun x terkecuali..cehhh..
    peace no war boh!!

    ReplyDelete