Sunday, February 15, 2009

My second Besday's cake that i have in all my live......

ptg semalam selepas penat aku dok joging aka berjalan kaki keliling kondo puteri..haha.. tiba2 ada dua org datang ke rumah mencari aku dgn ganas nyerr suruh aku turun..aku pon dgn cuak dan berat hati pon turun.. rupa2 nyerr aimi dgn yatie datang buat surprise dgn bwk cake' secret recipe'..huhu... i really shock what are they doing tp buat bodo jerr..haha.. trima kasih byk pade diorang sbb datang bwk kek dan datang time sunset plak tuu...haha..ni laa kali kedua dalam hidup aku sambut besday[dgn kek dan tiup lilin]....agak terharu gak arr...naeb baek xjadi haru biru..huhu.. parlo pon datang bwk air dan seperti biasa coklat untuk pencuci mulut..dan daud pon datang selepas 13 jam bergelumang dgn tutt...haha...kitorang pon potong kek dan mkn dgn gembira...tapi gembira ape yg tu kite tak tau..haha..walaupun ada sedikit kecoh yg timbul time mkn kek tu[percakaran antara dua insan]..dapat jugak diselesaikan dgn aman.naseb baek xrosak majlis kecil aku..haha..pastu aku, daud, aimi dan yatie gi mkn kat seks 7[dapat gak aku naek honda aimi yg mkn myk tu]..haha..







thankx to all actor and actress in this short movie..........hehe...
God bless u all...
oi!

7 comments:

  1. ohoo..aku xtahu la plak bufday ko..pape pun,,epi belated bufday yerk,,pusar..hehe..
    ko dah 23tahun..aku belum lagi..hehe (*_^)

    ReplyDelete
  2. hampeh ckp kete aku makan minyak..

    patutnye ko ckp jugak petang tu didatangi dua puteri lepas joging kat kondo puteri.aku pn tak tau sape yg percakaran tu tapi mmg best kan celebrate kat sunset!hehe..

    neway happy birthday pusar!!

    ReplyDelete
  3. haha.... trimo kaseh blako.... walau pon umur aku dah tuo tapi jiwa aku mudo lagii..haha

    ReplyDelete
  4. Eleh>>Budok Gemok sambut b'day..

    ReplyDelete
  5. Sambut b'day dok ajok saing..kek kecik bebeno..mu make sore pong dok cukuk..mu nok jimak bajek ko??

    ReplyDelete
  6. tnyo laa org hok bwk kek...aku xtahu gapo pom...
    eleh,ado bdk tu siap kluar dgn awek[A**N} lagi time tuuhh.....aduyaii...

    ReplyDelete
  7. yeke????

    patutla dia tak tau kite panggil bukan main lagi takde sape turun pun...

    ReplyDelete