Friday, February 13, 2009

Happy Besdayy To Myself........

haha...[giler ker ucap kat diri sendiri].... hari ni genap laa umur aku 23 thn... dan layak mewarisi harta perkongsian keluarga[xde pom harta]..haha..firstly, thankx tu 'manje' sbb always remember my besday dari sem 4 lagii n always nak jadi org paling awal jerr nak wish... keep it up..dan thankx to my love advisor, parlo[bukan nama sebenar] yg byk membantu ketika hidup dalam keadaan 'susah dan senang'...susah senang ape,yg tu kita xtau..haha.. To someone that we call 'A', trima kasih byk sbb dapat melayan segala perasaan dan perasan aku sampai nangis2 ari tuu..haha..aku xsengaja buat ko nangis..hhuhu....aku xtahu pon ko datang umah nak bt surprise aku td...aku pon xingat ari ni ari ape..tp kira aku terkejut jgk laa dgr td walau plan xjadi..haha..trima kasih gak kat someone that very special to me because waiting untill 3am to talk n say epy besday to me[i will always remember u in my brain]...then,thankx to all my house member that always supported me from behind[daud,alim,parlo,kazii,poed,lan,nuar]...we will always be together until the end of the day... lastly,thankx to all my up and down that always supported me since we were junior ranks [kita tetap bersama]....... what i really want to say is thankx to all my friend that remember my besday... n i really appreciate that..thankx..

TRIMA KASEHHHHHHHHHHH..............
[fight for ur right]..haha

aku menjadi raja merah pada umur 23 thn..haha

10 comments:

  1. happy besday pusar~~
    semoga panjang umur and murah rezeki.. hehe..
    dpt gk comment kt blog nie..hihi

    ReplyDelete
  2. Hepi besday abang pusar.Wah3.Beso panjang doh ni.xpayah manja2 lagi.hehe

    ReplyDelete
  3. pergh.. aku nunggu kat umah sampai kul 2 pagi nak wish direct kat dier nie, tapi leh lak lambat balik rumah... bwat penat jer aku nunggu..
    pastu nak kata xder org wish dier...
    sakit hati aku.. dah lar kat kelas ngantuk pasal tido lmbt.. sia2 jer nunggu...

    ReplyDelete
  4. pergghhh...ada budak tu ngajuk dgn akuu... hahaaku tgk tido nyenyak jerr smlm...haha

    ReplyDelete
  5. epi bdayyyy~!
    eh..
    bile bday ko ek?
    hihihi
    anyway~
    epi bday gakk =)

    ReplyDelete
  6. macam kenal je si A yang nangis tu..
    hahahaa..ko ni..susah betul bagi clue.

    bagila clue yg chomeelllllnye~~

    ReplyDelete
  7. A tu seorang yg tuutt... dan sgt tutt... susah nok bagi clue.. haha..kalu kate comel nnt org laen trase plak.. sbb benda xbetol kan..haha

    ReplyDelete