Friday, February 6, 2009

Lima Benda Yang Menjadi Kepentingan Dalam Hidup Aku!!

1. Keluarga

keluarga aku adalah segala-gala nya dalam hidup aku.. tanpa mereka sape laa aku...
dan yang paling penting diorang lah yang memberi duit untuk aku setiap kali aku mintak..haha
itu lah yang di gelar perkongsian harta antara keluarga..

2. Kereta

tanpa kereta, aku xleh nak kluar gi mane2... itu laa pengangkutan utama aku sejak 8 tahun yang lalu...walau pon kereta aku[wira s.e] ada kat kampung tapi still terjaga.. dan keta body kancil enjin skyline kat shah alam ni still power dgn sound serounding...haha

3. Kawan

kawan adalah pelengkap hidup dalam dunia ni... xguna ade awek kalu xde kawan..dan berbaloi ada kawan kalu xde awek..kawan laa yang dapat bantu kita dalam kesusahan..long live for our group..hidup geng2 kb riot, hidup geng2 perol, hidup geng2 kk dan hidup geng2 atas pasar..it is really long time we did not see each other[zaman darkness]... dan member2 kat uitm shah alam...abang long dan abang ngah yg byk membantuu....thanks to all help yarr..

4. Kekasih

xde awek makna nyer xbrape nak bermakna hidup di hujung minggu..haha..hujung minggu jerr.. tu laa yang sedang di alami skarang...huhu..still dalam penantian.. mcm lirik kertas.. kenangan hanya tinggal kenangan...dan persoalan nyer "kenapa kita berjumpa untuk berpisah".. sama-sama kita pikir laa sendiri..haha

5. Kasing Biru ku

segala benda yang baik buruk dalam hidup aku ada dalam kasing tuu...semua kenangan pahit dan manis pon tercatat dalam kasing tuu....hilang kasing tu maksud nyerr hilang laa separuh hayat aku separuh zaman muda aku...haha..Dan hilang laa benda yang bernilai lebih RM 2,000.00....



dan yang terakhir adalah

3 comments:

  1. casing biru???Blue casing ker..or blue...hehe

    ReplyDelete
  2. kasar komen demo tuu...bendo baek2 jah blako... ni pok pj lamo jah tau makna casing tuu..haha

    ReplyDelete