Monday, March 30, 2009

Test MAF yang tuttt..............

KEnape.............
kenape test hari ni lecturer FSSR yang jage....
Kenape hari ini Sir Autar Singh menghilang.......
Kenape hari ini bukan hari esok....

Budget........
Aku dah budget ape yang masuk....
Aku dah budget nak 'toyol'..........
AKu dah budget xnak study sbb buat benda laen..........
Dan semua budget aku keluar test......
Tapi semua budget toyol aku xleh wak keluar......
Sbb secara xbudget nyerr orang laen jage dan strict gilerrrrrrrr....

aduyai......
Sakit laa akuu.........

2 comments:

  1. Siye tahap gaban ni.tak leh nak auta la agaknyo kalu takdok Sir tu.

    Budget la segalo2nya.hidup ni kena ado budget.tok cukup ko cukup ko suku kiro.

    sakit hok ni takleh masuk spital ni. kena reject ko nurse hok paling lawa.

    ReplyDelete
  2. aku tau nape sir autar xde..
    serban die tetinggal kat umah le.
    die malu nk dtg fac. ambot die panjang.cem ambot dian.

    ReplyDelete