Tuesday, March 24, 2009

Balik Kampung...hohoho..

Dah nak masuk April...3 bulan lebih aku ada kat shah alam meninggalkan kampung ku....dan lagi 1 bulan final akan datang...DAN ............

Satu Hari yang aku tunggu2 untuk balik ke kampung telah tiba...huhu..dah bln aku xbalik ke umah aku kat kampung..akhir aku sampai jugak kat umah selepas merempuh segala halangan..halangan ape yg tu kita xtau[hanyo ko jer yg tau gazie bukan nama sbenar]..
haha..thanks to gazie for help me that night...kalu tak memang kisah lame parlo akan terjadi kat aku plak..haha..

Aku rasa byk giler benda membuat aku gembira bile ada kat umah..haha... hidup dipenuhi dgn segala kenikmatan hidup dan benefir2 yg seangkatan dgn nyerr..haha..beza skali bile ada kat shah alam yg serba mencabar ke'cost'san nyerr.... bile laa aku dapat duduk dan keje kat kampung aku..same2 kite menanti yupp..aku nak ucapkan Thanks to my father and mother because give me whatever i need..hehe.. i get money to buy broadband and get something special that can change my life after this.. thank again to my parents...

Salah satu sbb aku balik juga adalah untuk menghadiri perkahwinan sepupu aku, Dr Munzir dgn Puteri yg kire mewah dan meriah gak arr perkahwinan tuu...Siap Sultan Kelantan datang tuu... Cannot forget when i see Temenggung's wife that come from Indonesia..really beautiful women like angel for me.. tapi cost nak dapat awek mcm tu mmg berjuta2 laa abis..That are many sweet memory for me in that wedding night....I hope 'u' also think like me yarr....hehe... u very beautiful that night....

Sorry to all my friend because cannot attend that assembley that night because i really busy with my assignment and that wedding's thing... We still can see each other next time.. rights.. For padel, find me that 'thing' as far as u can..i really need that.it really important..haha..
ko guano del, bare kawe jange dok wak tok tahu plok... bare molek tu nok lalu tuhh..haha..
soory suri,xde nok jupo demo pete ari tuu...kawe sapa pak demo tapi tok de nok naek...
adioss.....


4 hari aku kat kampung byk beri ketenangan kat aku..haha..dapat lari jap dari buku2 pelajaran..haha... Tu sebab dok kampung lagi best dari dok bandar..haha.. bleh hirup udara segar dan nyaman... mano ade debu2 supo dok shah alam nii.. pagi2 bgn segar jah tubuh raso...
Nok gi mane pon senang jerr jalan xjem sgt..

Petang ahad aku terpaksa balik ke shah alam untuk meneruskan sisa-sisa pengajian aku.. bilo laa nok abis..asyik dok tunggak jah..haha..best nyer balik naek flight..xsampai sejam dah sampai kat LCCT... dan terima kasih 'to that girls' sebab antar aku balik umah...

gapo laa aku nok tulis lagi.....penat doh nii..haha

No comments:

Post a Comment